Co warto wiedzieć przed zgłoszeniem serwisowym
- Przed wysyłką uszkodzonego urządzenia proszę wypełnić „Formularz zgłoszenia serwisowego”.
- Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie przydzielony do Państwa urządzenia numer RMA, który zostanie wysłany na adres e-mail podany w formularzu. W przypadku wątpliwości z naszej strony, skontaktuje się z Państwem pracownik pomocy technicznej.
- Numer ten należy umieścić na kartonie z urządzeniem w widocznym miejscu. Zalecana czcionka numeru RMA powinna mieć minimum 2 cm wysokości. Jeżeli wysyłana jest drukarka termotransferowa proszę wysłać próbki materiału (etykiety i taśmę termotransferową). Pomoże to w diagnozie usterki oraz regulacji drukarki.
- W ciągu 24h od chwili dostarczenia przesyłki serwisant wystawi potwierdzenie przyjęcia drukarki.
- Kolejnym krokiem będzie przesłanie informacji o naprawie wraz ze szczegółową wyceną w formie pisemnej. Informacje te zostaną wysyłane na adres e-mail podany w formularzu.
- W przypadku akceptacji kosztów serwisant przystąpi do naprawy urządzenia. Poprzez akceptację rozumie się potwierdzenie w formie pisemnej „Zlecenia wykonania naprawy” wraz z zaznaczonymi pozycjami. Zlecenie należy wysłać na adres e-mail lub faxem podane w zleceniu.
- Czas oczekiwania na wypełniony i podpisany formularz „Zlecenie wykonania naprawy" wynosi 10 dni roboczych. Po tym czasie urządzenie zostanie odesłane na adres i koszt klienta wraz z fakturą za przeprowadzoną diagnostykę i lokalizację usterki urządzenia w kwocie - 100,00 PLN/netto.
- Jeżeli urządzenie spełnia warunki gwarancji, które zawarto w karcie gwarancyjnej, proszę o zaznaczenie pola „Naprawa gwarancyjna". W mailu zwrotnym poza numerem RMA otrzymacie Państwo szczegółowe informacje odnośnie procedury reklamacyjnej oraz transportu urządzenia do serwisu.
- W przypadku rezygnacji z naprawy, koszt lokalizacji usterki i wykonania kosztorysu naprawy wynosi - 100 PLN/netto.